Lorem ipsum dolor amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Baker

Follow Us:
Title Image

Onze strategie

Onze strategie

De laatste 5 jaar hebben we een zeer forse groei (200%) doorgemaakt en behoren daardoor nu tot grootste bakkerijen van Europa. En met nog meer groei op komst!

 

Wij zeggen dat het komt door de voor ons zo belangrijke principes welke integraal onderdeel zijn van Van Delft: Gewoon Doen! Elke Dag beter! En Consequente Eenvoud!

 

“Ik hoop dat u met plezier zaken zult doen met Van Delft met veel top producten dat zal leiden tot succes dat u kunt zeggen Van Delft is inderdaad mijn meest favoriete partner in biscuits.”

– Ir Oscar S. de Lange, Directeur & Eigenaar

Gewoon doen!

Gewoon Doen zit hem in proactief veel initiatieven nemen, in opdrachten afmaken, in doen wat je zegt (betrouwbaarheid), de dingen Bewust en Intensief (passie) doen en de dingen anders doen.

Elke Dag beter!

Elke Dag Beter gaat over continue doelen en uitdagingen zetten, over dat elke dag beter betekent elke dag er aan werken, over beter willen zijn dan gisteren en dan de concurrent en over vooral datgene te doen waar je goed in bent.

Consequente Eenvoud!

Consequente Eenvoud betekent dat we bij iedere actie en beslissing denoodzakelijkheidstest doen. Is het echt noodzakelijk of nodig? Wordt de klant, het product of wij er beter van? Kan het anders? Een hekel hebben aan uitgeven.

Zes zekerheden

Door iedere dag aan deze succes factoren te werken kunnen we de volgende 6 zekerheden bieden aan onze klanten:

Goede marges en prijzen: verkozen tot Gouden Partner van de retail

Betrouwbaarheid: Hoge leverperformance, we doen wat we zeggen

Veel keuze: > 30 product groepen, 14 high speed productie lijnen, vele moderne technologieën

Innovaties: veel vernieuwingen en nieuwe producten

Hoge kwaliteit: goede score in testen

Klantgericht: proactief & meedenkend, snel acteren